Christening card for little girl- Ola/ Kartka na chrzest dla dziewczynki- kartka dla Oli

Leave a Comment
Wracamy do tworzenia i do blogowania. 

Po dość długiej przerwie związanej z przyjściem na świat mojego ukochanego synka, który początkowo wywrócił mój świat do góry nogami, wracam ponownie do mojej pasji jaką jest tworzenie kartek okolicznościowych na ważne dla Was okazje na przykład na urodziny, ślub czy chrzest . 

Na pierwszy ogień  idzie kartka na chrzest dla dziewczynki - Oli, która przedstawię dziś na blogu. Będzie to kartka od chrzestnej Ewy.
Obowiązkowo jak na chrzciny dziewczynki z różowymi elementami i  personalizacją w postaci napisu Pamiątka Chrztu Świętego Oli. Kartka ze zdjęciem dziewczynki to moja dodatkowa propozycja dla Ewy na którą chętnie się zgodziła. 

Mam nadzieje że rodzice obdarowanej Oli będą mile zaskoczeni takim niecodziennym prezentem na chrzest.

Zobaczymy co Wy o niej powiecie i zapraszam do wypowiadania się na ten temat w komentarzach pod postem, krytyczne uwagi również są mile widziane gdyż pozwalają poprawić moje pracy czy formę bloga.

Kartka wykonana została na papierach do scrapbookingu pochodzących z Galerii Papieru. Elementy kwiatowe kupiłam na  Etsy. 

A teraz troch off top:

Pisze o tym bo wiele osób pyta mnie czy sama je robię tzn te kwiatki. Odpowiedź jest taka i tak i nie, i to zależy od formy. O kwiatkach z papieru ręcznie robionych jeszcze będzie i tu chciałam wprowadzić krótką zapowiedź, o nieco innej dalszej formule bloga, pojawią się bowiem wpisy  na temat kursów, materiałów, czy przydatnych źródeł które pomogą Wam się zainspirować czy rozpocząć lub doskonalić drogę z tworzeniem kartek. Jeśli ktoś jest chętny na zdobycie nowych umiejętności to zapraszam do częstego odwiedzania z nowa formą postaram się ruszyć już w kwietniu kiedy to na blogu zobaczycie podstawy robienia kartek wraz z kursami na początek dla osób nie posiadających żadnych przydasiów typowo scrapbookingowych, Zobaczycie tak też się da stworzyć imponujące rzeczy a jeśli będzie Was to ciągnęło to wtedy możecie się rozwijać usprawniać prace i inwestować w sprzęt., może nawet któś otworzy swój własny biznes dzięki tym wskazówkom.

Zapraszam raz jeszcze zatem do śledzenia bloga.

A teraz wracamy do kartki na chrzest:)

Kartka na chrzest dziewczynki- kartka dla Oli  http://katarzyna-krainawyobrazni.blogspot.com/

0 komentarze :

Prześlij komentarz